fbpx

Om Fortes ProjectFlow

Fortes tilbyder Fortes ProjectFlow (tidligere ProjectFlow 365) og Fortes Cloud Change til organisationers interne projekter, og Fortes Milestones til timefakturerende virksomheder. Vi er etableret i 1999 og er ejet af Hollandske Fortes Group (tidligere Qics). Vores dedikerede team består af over 70 dygtige medarbejdere fordelt på vores kontorer i Holland (Katwijk og Enschede), Danmark (Odense) og Slovakiet  (Zilina), hvor samarbejde og ekspertise præger arbejdskulturen.

Læs mere om vores løsninger på www.fortesgroup.com/dk

Vi brænder for at løfte organisationers evne til at udvælge og gennemføre projekter effektivt igennem vores enkle og brugervenlige IT-løsning. Derfor har vi udviklet Fortes ProjectFlow.

Fortes ProjectFlow er et fleksibelt projekt- og porteføljestyringsværktøj, som er enkelt at anvende med en høj grad af skalérbarhed og muligheder for tilpasning og integration.

Fortes ProjectFlow er Microsoft-partner, og vores produkter er baseret på Microsoft-teknologi med tæt integration til Office 365 og drift i Microsofts cloud.

Om Fortes Change Cloud

Fortes Change Cloud er en projektporteføljestyringssoftware, udviklet til at accelerere strategiske forandringer og give omfattende indsigt og greb om fremskridt, allokeret kapacitet, omkostninger og risici.

Om Fortes Milestones

Fortes Milestones er cloudbaseret software til registrering af timer, planlægning af medarbejdere og projekter samt fakturering af timer, faste priser, abonnementer, forskud og produkter. Vi fokuserer på professionelle serviceorganisationer.

Vores mission

Vi leverer IT-understøttelse af projekt- og porteføljestyring, så vores kunder får prioriteret projekterne, gennemført dem effektivt og får dem sendt tidligere i luften. Ressourcer spares og gevinsterne ved projekterne realiseres tidligere. 

Til formålet har vi udviklet IT-løsningen Fortes ProjectFlow, som vi integrerer tæt med Microsoft 365. Fortes ProjectFlow er et fleksibelt projekt- og porteføljestyringsværktøj, som er enkelt at anvende med en høj grad af skalérbarhed og muligheder for tilpasning og integration.

Vores konsulenter hjælper vores kunder med rådgivning, tilpasning og integration. 

På ProjectFlow’s brugerforum samler vi vores kunder i et fælles community, så vi kan udveksle erfaringer på tværs af hinanden, og derved drøfte, hvordan vi generelt kan løfte udvalgte processer såsom projektstyring, porteføljestyring, ressourcestyring og tidsregistrering.

Ledelsen i Fortes ProjectFlow

Karsten Ley Poulsen

Direktør

Ansvar: Salg og administration 
Tidligere: IT-chef i Rockwool A/S, udviklingsdirektør i et Mærsk Data-selskab og et københavnsk web-bureau. 
Uddannelse: Cand. merc. i Internt Regnskabsvæsen og Organisationsteori.  

+45 40 21 21 20

Anders Brunholm Sylvest

Konsulentchef

Ansvar: Konsulentafdelingen og IT-drift
Tidligere: Seniorkonsulent hos ProjectFlow A/S og udviklingskoordinator hos et web-bureau i Jylland. 
Uddannelse: Akademiuddannelse i Informationsteknologi 

+45 24 59 58 17

Michael Hansen Buur

Udviklingschef

Ansvar: Udviklingsafdelingen 
Tidligere: Leadudvikler og konsulent, ProjectFlow A/S, web-udvikler og medstifter, Pixed Interactive 
Uddannelse: Master – Cand.IT i Webkommunikation (SDU), Bachelor – Filosofi og Medievidenskab (SDU) 

+45 20 82 02 67

Årets SMV 2022 – Bestyrelse

Årets SMV – Bestyrelse 2022 er afgjort, med Fortes ProjectFlow’s bestyrelsesformand, Mogens Nielsen, blandt finalisterne (dengang hed vi FlowIT).

En stærk kultur

Har du mod på nye udfordringer i en virksomhed med gode kollegaer? Hos os bliver du en del af en social og teambaseret organisation, som består af engagerede og højt kvalificerede medarbejdere.

Du får en hyggelig og uformel arbejdsplads centralt i Odense, hvor vi tror på, at vi i fællesskab skaber de bedste resultater.

Vi er altid interesseret i at høre fra kandidater med stort kendskab til Microsoft Cloud og web-udviklere. Så har du fx. erfaring med JavaScript/C#/HTML/CSS eller som IT-konsulent, hvor du har skabt brugervenlige løsninger baseret på Office 365 eller SharePoint Online, så vil vi rigtig gerne høre fra dig. Din ansøgning vil blive behandlet i fuld fortrolighed.

Uopfordret ansøgning sendes til: job@projectflow.dk

Historie

Vores historie begynder tilbage i 1999, da Lars T. Olsen startede FlowIT, og siden skiftede vi navn til ProjectFlow A/S og i dag hedder vi Fortes, med en vision om at udvikle brugervenlige IT-værktøjer til at skabe “flow” i processerne. Lars vision blev en realitet, og i dag leverer vi blandt andet vores eget produkt – Fortes ProjectFlow – til projektstyring, porteføljestyring, ressourcestyring, økonomistyring og tidsregistrering med tæt integration til Microsoft 365. Med ProjectFlow optimeres projektarbejdet og samarbejdet i mange private og offentlige organisationer. 

Lars startede i 1999 alene som freelance-konsulent, og i 2002 kom Karsten Ley Poulsen ind som partner og medarbejder nummer to i virksomheden med fokus på salg, marketing og administration. Sidenhen er mange flere medarbejdere og kunder kommet til. 

Det fortsatte sådan frem til 2021, hvor Karsten købte Lars’ aktier og få måneder senere solgte en del af aktierne videre til medarbejdere, som gerne ville være aktionærer. 

I februar 2023 skiftede vi navn til ProjectFlow A/S for at understrege vores store engagement i vores produkt ProjectFlow.

I februar 2024 blev ProjectFlow A/S opkøbt af Hollandske Fortes (tidligere Qics), og i den forbindelse skiftede vi navn til Fortes ProjectFlow i december 2024.